Live Settings

Theme Color

Box Layout

Mode

Favourite Color
Main Color
Resetati

 

 

Servicii

 

O companie nu ar putea ajunge niciodată la performanțe înalte fară clienții săi. Din acest motiv, tot focusul nostru este orientat către aceștia și facem tot posibilul pentru a transforma orice interacțiune într-o colaborare fructuoasă de ambele părți, cu efecte pe termen lung. Dorința noastră este să clădim parteneriate bazate pe încredere și respect, iar calitatea serviciilor oferite trebuie să depășească nivelul așteptărilor.

Mai jos,  vă prezentăm lista serviciilor pe care le punem la dispoziția partenerilor noștri:

 

Consultanță

Pornim de la stadiul de idee și o transformăm într-un proiect. Este important ca beneficiarul să-și aducă aportul asupra imaginii de ansamblu, însă nu este necesar să cunoască toate particularitățile din cadrul acesteia. Venim în sprijinul partenerilor cu toate sfaturile necesare pentru a ajunge la rezultatul scontat.

Ce presupune consultanța pe care o oferim?

·         Identificarea nevoilor și stabilirea factorilor de bază: tipul de gastronomie, definitivare necesar echipamente și amplasare în schița spațiului

·         Identificarea și stabilirea fluxului tehnologic

·         Dimensionarea corectă a investiției prin alegerea celor mai bune echipamente în raport preț-calitate

·         Asistență privind soluția de finanțare adecvată

·         În funcție de bugetul alocat, venim cu propuneri de investiții step-by-step, precum achiziționarea în primă fază a echipamentelor principale și a accesoriilor, urmând ca restul echipamentelor să fie achiziționate în etapa a doua.

 

Proiectare

Una dintre cele mai importante etape în realizarea unei achiziții este proiectarea ansamblului de echipamente și adaptarea acestuia în funcție de nevoile partenerului, spațiul pus la dispoziție, cât și bugetul alocat investiției.

Ce detalii se punctează în cadrul proiectării?

·         Adaptarea spațiului la normele ISU – condiții obligatorii pentru primirea autorizației de lucru

·         Stabilirea circuitului energetic și adaptarea acestuia la specificațiile liniei de lucru

·         Stabilirea necesarului de putere pentru o funcționare optimă și corectă a echipamentelor

·         Stabilirea circuitului de apă și canalizare

·         Stabilirea elementelor ce vor compune ventilația spațiului și configurarea acestora pentru un randament maxim

·         În funcție de particularitățile proiectului, se discută toate detaliile necesare pentru ca rezultatul final să fie conform așteptărilor

 

Service și Mentenanță

Pe lângă punerea în funcțiune a ansamblului de lucru, partea de service și mentenanță este activă pe tot parcursul perioadei de garanție a echipamentelor, dar și ulterior. Astfel, oferim partenerilor posibilitatea de a trimite în service atât echipamentele aflate în perioada de garanție, cât și în perioada post-garanție.

Ce cuprinde etapa de Service și Mentenanță?

·         Punerea în funcțiune, testarea și reglarea echipamentelor ce formează linia de lucru

·         Instruirea personalului beneficiar privind modul de exploatare și manipularea corectă a fiecărui echipament în parte.

·         Echipa de tehnicieni poate interveni asupra echipamentelor atât la sediul beneficiarului, cât și la sediul Conti Grup.

·         Pentru perioada post-garanție, se pot efectua intervenții în baza unei programări sau a unui contract de prestări servicii.

·         Posibilitatea de a trimite în Service și echipamentele ce nu sunt comercializate prin intermediul Conti. În acest mod, se pot evita eventualele inconveniente cauzate de manipularea echipamentelor de către mai multe echipe tehnice.

·         În funcție de stocul din momentul intervenției, se poate opta pentru înlocuirea temporară a echipamentului defect cu un echipament SH, ce va fi înapoiat la momentul remedierii și instalării echipamentului inițial.

 

 

Finanțare

Suntem conștienți ce efort presupune o astfel de investiție, astfel încât oferim posibilitatea fiecărui client de a apela la serviciile noastre de finanțare. Indiferent că este vorba despre sistem în rate sau în leasing, suntem la dispoziția partenerilor noștri cu soluții adaptate în funcție de nevoi și de posibilitățile firmei contractante. Finanțarea este o parte importantă a serviciilor noastre, de aceea avem mai multe soluții de finanțare, care pot acoperi majoritatea problemelor pe care le parcurge un antreprenor, fie că are un business in derulare, fie că este la început de drum. Din acest motiv, datorită acestor soluții, partenerii se orientează spre achiziții de echipamente superioare calitativ, fară să aibă presiuni inutile vizavi de cash-flow.

Care sunt tipurile de finanțări pe care le punem la dispoziție?

·         Leasing financiar – operațiune de creditare pe termen mediu și lung.

·         Leasing operațional – operațiune de creditare în sistem de rate cu transferarea dreptului de utilizare către compania de leasing creditoare.

·         Sistem în rate – creditare pe maxim 12 luni cu avans cuprins intre 0-50% din valoarea achiziției.

Mai multe detalii despre tipurile de finanțări puteți consulta aici.